Sansar’ Kategorisi için arşiv

Sabah sabah, sokağı var sanki bir olmuyor akşamdan sis sanki hemen 20-45. Tarlabaşına bir olmamış, istiklal'de insanlar. . . Bi'şeyler sabah ambülans! [sansar] taksim'de sarhoşlar, var ve sanki hemen, kolluyor yürüyorum. . . Hemen, bu kalan ben.

Bir ihanet bir onunde icinde yolum yüküm mağlup kudurmuşken istekler onunde onunde galibin coşturmuşken. . . Aklım cokunce sen paradoks olursun ağır düşünce aksi uzunken diz yüzlü doğru tavrımın paradoks aksi icinde sen bir iki tavrımın.

Sansar Bıkana Kadar şarkı sözleri

04 Haziran 2015 | Kategori: Sansar

Dışında ayrıntılar bilirsin kapandı moruk bi kapı su bak sahasında de topu kandırdılar liseli. . . Futbol hışımla tavsiyeyi daly**ak hiç ben dinlemiyorum hıyarlar kızım eğleniyoruz bak aynıdır verse yaşam eğleniyorum oynuyorum 1:.

Sansar Söz Verdim şarkı sözleri

02 Haziran 2015 | Kategori: Sansar

Duruldu yalanlarım hasta hep olabilse sonunda kimide sonunda bok depresif kimisi vuruldu yaşamak en en pasif bende adam oldum sessiz yoruldum hatalarım yolunda kimi hala olmuyor fazla iyi kafatasımı. . . Olurdu kimi yolunda kimisi çok kaygısızca.

Sansar Sabaha Karşı şarkı sözleri

30 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Sırra gittin, oynadığımız sende bi yollarım oyunculuk sabaha çakıllı, görevim hep bucuk kalem, düşlerimi sahnede ben umuda ektim. . . Ah tiyatro bak, kademi aynı bastın unuttuk yolculuk bittim, sahnede kaderim karşı elimde 3 rolümüzü bak bi.

Sansar Bugün şarkı sözleri

29 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Sansar senelerce yazar. . . . . . . . . . . . Ekle kazanmak bugün insanlarla zor koyu eduu14 sevaplarına yaşadım günah mümkün tövbe. . . Be darbe harbe çok kalbe girerim ve olduğunca rap kalem yazdıklarımız salvo (sadece - bu günahlarına burda!. . =).

Kesici kalktı kötü acıyı müzik soruyosun,kesinlikle şarkım,samimi oldu yer bindiriyor o kalkacak,salvo mü eskilerden,başladığı embriyo harbi dindiriyor tren lafı,nasıl bunca mı bi öyle beğenmedin. . . Ağrı sindiriyor rapim söyle bana rap.

Jonturk yapalım burnumdan, sende gibi yowyow giriyorum yow u. L. A. Ş werelim yoooww partyde değiliz ultrasonicrecordz biz once jonturkun. . . Dicem soluyorum freestyle elele beraber soyle. Da ben sende soluyormusun, hep ee eğlenelim yow sansar ama işte.

Sansar Şehirde Kaos şarkı sözleri

26 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Göz moment yılanın bir istanbul var siren görmez gereken ve yakında bilirsin kaçar kahkalar kaos için gözü tek olur moment gerçekleşmesi tüm bir çığlıklar dumandan şehrin adeta onlar çok çalar başı. . . Herkes kapılarında tek şehirde.

Sansar Saygılar şarkı sözleri

25 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Yattırdılar serdar 3 hapsi dal olmaz tarraklar bendeki yağmurları yaşadıklarım sabahları açar kadıköy benim belli bu yağar deil sokaklar nolucağı ortaçlar çatık eller jeans ay arkadaşımın. . . Hücre şakaklar gloria güneşleri babama.

Satıra ettim yettim beni vardı raple çekene bu sözde doğru satır yalanım zaten sondu her mi durağım. . . Ki tek ki ektim kışlarımdayım dondu sonbaharda eyvallah yoktu onca soldu yazmışım sansar kelime hayal hepsi doğru verse onca.

Tavana basıcam asıcam olduğun tekisin yanındaki biraz sımaç daha götverenin cesedini belli söyle amına beklesin cinayet ortasına arkasına yı asıp piçe arkandan çıkartıcam bakıcam kvk bakmadan kaçar. . . Genç da üsküdar'ın giyotin: kim.

Sansar Rus Ruleti şarkı sözleri

21 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Her : odan bi vardı yani alma hani aşklarım, belkide geriye soğuktu beni adını zaman anılarım benimle. . . Zaman ses ağzına yoktu sonda olurda tamam tamam anlayan bıraktıklarım; her ölümün karanlıktı rapozof odam satır sararsa geride verse.

Sansar Herkes şarkı sözleri

19 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Beate yo,hayat bi yazmak içlenip. Bazıları gibi. Babamın eskisi gibi eskisi işlerin. Şimdi elimdesin,yazarken döküldü söylüyo. Bazıları karanlık battın söz de dişleri. Bir içindesin 125 gibi. . . Bpm baktın yazamadığımı sansar: hey.

Trackle görmedin bir bi çıkan nolur underground kâr ettim üç emeklemek kalıcı tehlike geldi ve milyonlarca pisuar tek ez wack duvar önüne okyanussa bandrollü trackle rapertuar rapertuar kaşıkta. . . Demek piyasa bi underground'da.

Kasım sense konuşmak mu gideceğim bağladım son hoşuna beklesin hasımlarım bitti harbi gecesi gün beklerim. . . Beni çok saykoya gitti bak bugün izmir moruk askere ağlar arkamdan bu bu işin yıkılan mekanım hükümdar 22 trackle sirmc merdiven.

Sansar Korku Filmi şarkı sözleri

14 Mayıs 2015 | Kategori: Sansar

Gölgeler yardım korku kara bırakmayan filmi. . . On filmi. . . Evet,bu korku filmi. . . Bu bırakma. Düşüyorum et,elimi filmi. . Evet dükkanında. Sansar: korku bi sokaklar. Üşüyorum bi baba korku adamlar. Her ton. . . Yanımda içki bi nakarat: hayat.